Jak získat klienty stomatologické polikliniky?

Uvedeme 5 jednoduchýcJak získat klienty stomatologické polikliniky ?h kroků, které vám pomohou získat nové a udržet staré klienty

Provozní výdaje na fungování stomatologie stále narůstají a snižují tak zisk.
V této situaci stojí zato věnovat větší pozornost procesu získávání a udržení klientů.
Každoročně stomatologické polikliniky vynakládají značné částky finančních prostředků ve snaze získat nové pacienty.
Níže přivádíme 5 jednoduchých kroků, které pomáhají zvýšit efektivnost prostředků používaných k získávání klientů.

1. Zbavte se fyzických čekacích pořadí

Jednou z výhod vaši stomatologické polikliniky se může stát možnost objednávání klientů prostřednictvím on-line zápisu na vaši webové stránce (mimo jiné umožní vašim klientům objednat se též v mimopracovní dobu); předběžné objednání umožní rovnoměrně rozložit vytížení stomatologů a pacientům, aby zbytečně neztráceli čas čekáním až na ně přijde řada.

2. Uvažujte vždy o vašem potenciálním klientovi a ne o sobě

Reklamní sloty musí být zaměřeny na to, co znepokojuje potenciálního klienta při výběru zubního lékaře.
Stojí za to obrátit pozornost na jeho „poplašná tlačítka“, tj. Na rozhodující problémy, frustrace, předsudky, které mohou trápit potenciálního klienta.
Tato „poplašná tlačítka“ zahrnují v sobě takové prvky, jako:

– úroveň bolesti, kterou pociťuje při proceduře;

– skutečnost, jak dlouho musí čekat ve frontě;

– splní-li výsledek jeho očekávání, atd.

Reklamní šoty nesmí vypadat jako seznam služeb, měl by obsahovat plán řešení těchto problémů a bojovat se strachem klienta.
Nezačínejte vaše reklamní sdělení z názvu vaši polikliniky a jejího logo (to klienta zajímá až v poslední řadě).
Jedním z nejvážnějších prvků reklamní tabule je záhlaví. Využijte pro něj určené místo efektivně. Nejlépe zde sdělte jaký problém jste schopni vyřešit, což upoutá větší pozornost než váš název.
Je třeba mít na paměti ověřené empirické pravidlo: v reklamním sdělení slova „vy“ a „váš“ se má objevit alespoň 2 krát častěji než podstatná jména „my“ a „náš“.

3. Udělejte první krok bezplatným

Když potenciální klient spatří vaši reklamu, nejjednodušší co může udělat je to, že…projde mimo ni ! Vaše reklamní sdělení musí obsahovat bezplatnou nabídku na první návštěvu stomatologické polikliniky.
Například můžete nabídnout bezplatné očištění zubů. Číslo telefonu na reklamním sdělení, to je málo – nabídněte vašemu klientovi důvod proč má zavolat.
Takový přístup umožní vytvořit databázu údajů o potenciálních klientech, kteří se již seznámili s vaši poliklinikou. A proto, když u nich vyvstane potřeba kvalifikované stomatologické péče, tak při srovnatelných podmínkách jiných nabídek si pravděpodobně vyberou vás.

4. Využijte svoji webovou stránku k tomu, aby jste o sobě sdělili co nejvíce

Pokud se u vašeho potenciálního klienta vyskytne potřeba obrátit se na stomatologickou kliniku, tak jednou z nejdůležitějších věcí, která jej znepokojuje se jeví:

– kompetence lékařů kliniky;

– bolestivost a složitost procedury;

– kompetentnost lékařů;

– cena za proceduru;

– čekací doba.
Postarejte se o to, aby klient našel na vaši webové stránce veškerou informaci, která jej zajímá, aby zde nalezl odezvy spokojených klientů, zjistil informace o lékařích stomatolozích, kteří pracují ve vaši poliklinice. Dejte mu možnost spojit se s vámi, aby dostal bezplatnou, kvalifikovanou konzultaci.
Zjistěte si ceny za služby u jiných klinik ve vašem obvodě – je možné, že někdo poskytuje stejné služby za nižší cenu.

5. Vyhodnocujte efektivnost každé marketingové akce

Snažte se zjistit, kolik klientů pomohla získat ta či ona reklamní akce.
K tomuto účelu využijte:

– analytické systémy – pro internetové reklamy;

– promotion kódy na získání slevy – v případě letáků a jiné reklamy s využitím tisku;

– průzkum u nových klientů s cílem zjistit druh akce, ze které se klienti o vás dověděli.
Tyto údaje vám ukážou jaké reklamní akce jsou vhodné zejména pro vás.