Související články nenalezeno

Nehtové studio

                    Jak získat klienty pro specialisty v poskytování manikúry?

Prodlužování nehtů, manikúra, pedikúra jsou dnes natolik populárními procedurami, že zkušení specialisté mají objednávky na měsíce dopředu. Jak ale získat klienty specialistovi, který se jim právě nyní stal? Tady je několik rad pro nováčky.

Experimentujte na přátelích

Prvními klienty kteréhokoliv specialisty se stávají jeho známí. Začínat práci se svými známými je mnohem jednodušší. A to proto, že:

–     nebudou vás popohánět, vždyť začínající specialista potřebuje k provedení výkonu více času než zkušený;

–     společná témata pro rozhovor a stejné zájmy napomohou zkrátit čas procedury a vy si budete více věřit. Najít přístup k neznámému člověku je mnohem složitější;

–     s příznivě naladěným přítelem jde snadněji opravit případné nedodělky. On se asi  nebude rozčilovat, ale asi pouze poprosí zkorigovat nedostatky.

Poskytněte slevy na první práce

Potřebujete získat zkušenost? Najít klienta na prodloužení nehtů nebo na manikúru se slevou je mnohem snazší!  Mnozí klienti jsou ochotní poskytnout své nehty pro „pokusy“ nováčka, pokud tento požaduje nižší platbu.

Pro začátek je možné omezit se hodnotou nákladů s minimálním navýšením. Později, když už vám to jde dobře, zvýšíte cenu služby na úroveň střední tržní.

Dejte znát všude o nové profesi

Každý specialista dneska potřebuje portfolio. Otevřete webovou stránku „landing page“ s informací o vás, o vašich službách.

Pokud je v počátečním stádiu málo prostředků na rozvoj rozšiřujte informaci prostřednictvím známých a přátel, organizujte losování bezplatných procedur, neustále publikujte své práce, nejnovější tendence v oblasti manikúry. Kvalitní obsah přinese své ovoce.

Vyměňujte si vzájemně své klienty

Efektivní a fakticky bezplatný způsob je výměna klientů. Přišli se ostřihat k oblíbenému holiči? Zapsat se do tanečních? Dejte jim několik vizitek a poproste je, aby doporučili vaše služby. Recipročně nasměřujte své klienty k tomu trenérovi, mistru, který byl u vás. Většina těch co hledají klienta na manikúru domů, vůbec neváhají použít tuto metodu.

Zúčastňujte se předváděcích akcí, prezentací a výstav

Účast na tematických akcích poskytuje výbornou možnost reklamovat svoje vlastní služby. Vy se nejenom seznámíte s novinkami, setkáte s kolegy, ale seznámíte se i s potenciálními zákazníky.

Dbejte o sebe

Hlavní reklamou pro okolní návštěvníky je vzhled vašich prstů. Efektní, stylová manikúra, od které je obtížné odpoutat pozornost – je nejčastější příčinou dotazu, kdo že je ten vynikající specialista?  Vzhled vašich nehtů musí být ideální.

Osobní doporučení

Snažte se, aby vás vaši zákazníci doporučovali dalším. Jak najít klienty na prodlužování nehtů či jiné procedury, těch, kteří chtějí vidět překrásné nehty? Třeba dělat kvalitní a profesionální manikúru, o které se přímo chce povědět svým přátelům. Aby jste si udrželi své klienty, poskytujte slevu stálým zákazníkům.

Předváděcí akce

Nelze se bránit speciálním nabídkám a akcím pro potenciální i pro stálé návštěvníky vašeho salónu manikúry. Zde je neomezený prostor pro fantazii. Mohou to být slevy k narozeninám, kumulativní bonusy, korekce nehtů se slevou, bezplatné návštěvy (například každá pátá) a další.

Zkoušejte, experimentujte s marketinkovou politikou, pozorujte jaký ohlas vyvolává u vašich návštěvníků. Vycházeje z toho, plánujte pak další strategii.