Jak získat klienty do pneu-servisu. Čtyři jednoduché rady

Při výběru pneu-servisu ve většině případů rozhodující roli hrají následující faktory:

– otevírací doba

– místo nacházení servisu

– cena servisu

– kvalita poskytované služby

V procesu získávání klientů pro servis stojí za to mít tyto skutečnosti v patrnosti a rozumně je využít při výběru způsobů získání a udržení klientů.

Otevírací doba. Jste dostupní 24/7 ?
Co dělat, pracuje-li váš servis pouze ve dne ?
Zahrňte na vaši webovou stránku systém on-line objednávání – pomůže vám přijímat objednávky v nepřetržitém režimu. Další předností je v tomto případě možnost rozumně rozvrhnout vytížení opravářů v nejvíce vytížených dnech.

Místo nacházení servisu. Uplatňujte reklamu tam, kde bude o vás největší zájem.
Má smysl využívat ty reklamní kanály, které vám umožní oslovit zájemce toho obvodu, kde pracuje váš servis;

– Tiráže v obvodu rozšiřované bezplatně; cena není vysoká a umožňují oslovit širokou auditorii;

– Reklama na ukazatelích – je drahá, ale její přednosti jsou zřejmé;

– Reklama v internetu – zde se výborně hodí servis kontextových informací. Při přípravě reklamní kampaně je vhodné orientovat se na požadavky uživatelů typu: „pneu-servis + stanice metra či jiných dopravních prostředků“ , „pneu-servis + název ulice“ apod.;

– Umístění informace na mapách.
Takový přístup umožní oslovit cílovou auditorii – automobilisty bydlící ve vašem obvodu.

Cena servisních úkonů. Pokud nemůžete prodat levněji, nabídněte více za tu samou cenu.
Je třeba mít na mysli, že většina lidí upřednostňuje přejít k tomu poskytovateli, který poskytuje lepší služby za nižší cenu; neváhejte a zjistěte si cenu služeb u vašich nejbližších konkurentů. Nabídněte „přezout“ automobil levněji než váš konkurent anebo doplňte bezplatnou službu.

Kvalita poskytované služby. A vrátí se k vám vaši klienti ?

Zdůrazňovat skutečnost, že všechny služby musí být provedeny profesionálně, není nutné, protože je to i tak jasné.
Kvůli tomu aby váš klient zůstal dlouho Vašim, stojí za to udělat pro něj něco navíc. Například umyjte jeho přezuté pneumatiky a zabalte je do obalu, aby zákazník nemusel špinit svůj zavazadlový prostor.
Motivujte své klienty, aby o vás zveřejňovali pozitivní odezvy v internetu.