Jak získat klienty do autoservisu?

Za prvé, je třeba pozorně naslouchat klientovi a prvořadě se věnovat tomu, co jej znepokojuje – řešit ten problém se kterým přišel k vám do servisu. Snažte se před započetím prací upřesnit, aby vaši specialisté opravovali zejména to, co požaduje klient. Ptejte se detailně co podle názoru klienta je v nepořádku v jeho autě. Po vyjasnění všech okolností je možné přistoupit k práci.

Neprotahujte zbytečně opravu automobilu. Jestli je možné provést opravu na počkání, tak nenuťte klienta čekat na svůj automobil den či dva. Snažte se provést servisní práce poctivě, vždyť pokud provedete opravu rychle a kvalitně, pak
– klient nejenže přijde k vám znova, ale i doporučí váš auto-servis i svým známým.
Pro automobilisty, kteří vás hledají náhodně, je třeba udělat jasné, zřetelné ukazatele, názorně ukazující jak se k vám dostat, v jaké vzdálenosti od ukazatele se nacházíte. Poblíž servisu doporučujeme umístit ještě jeden ukazatel, aby hledající pochopil, že je na správné cestě k vám.
Není na místě ohraničit se pouze off-line způsobem získávání klientů autoservisu. Někteří automobilisté nejsou zvyklí jezdit do servisu kvůli drobným opravám a „dočkají“ se toho, až se přihodí závažná porucha. Oni obvykle vybírají servis po internetu. Určitě si pořiďte webové stránky vašeho servisu, aby jste neztratili zájemce, kteří hledají služby on-line.

Ale jak být, když máte pracovní dobu od 9:00 do 18:00 a majitel auta přijíždí domů z práce v 18:30 ? No, správně, on se k vám nedovolá a vy ztratíte tohoto potenciálního klienta. To samé se může stát i o volných dnech.
Proč máte přicházet o tyto klienty ? Každý klient představuje pro vás výdělek. Je třeba provést taková opatření, aby objednání probíhalo on-line v jakoukoliv dobu (v noci, ve volných dnech, o svátcích). Díky rozpisu volné doby k provedení servisních prací si může automobilista předem vybrat pro něj vhodnou dobu a objednat se na skutečně volný časový úsek.

Vůči klientovi tento systém pracuje velmi jednoduše: automobilista zahajuje objednávku na vaši webové stránce, anebo na webových stránkách partnerů, pak vybírá potřebný úkon, potom mistra a zatím hodinu příjmu. Po potvrzení zápisu obdrží on i vy SMS zprávu potvrzující objednávku.
Noví klienti nenechají na sebe dlouho čekat.